Skip to content

توری حصاری زنجیری چیست


برای مرز بندی و افزایش امنیت یک محیط راه های مختلفی وجود دارد یکی از آن راه ها استفاده از توری حصاری زنجیری می باشد. شاید برای برخی از افرادی که به فکر استفاده از فنس برای حصار بندی اطراف منزل و یا محیط کاری و اداری خود هستند این سوال پیش آمده باشد که توری حصاری زنجیری چیست و کاربرد ها و مزایای آن چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا نسبت به بررسی توری حصاری زنجیری اقدام نماییم به همین منظور توصیه میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

کاربرد های توری حصاری زنجیری

از گذشته تا به امروز انسان برای تامین امنیت خود و محیط زندگی اش همواره به فکر حصار بندی آن بوده است و تلاش می کرده است تا با استفاده از سنگ، درختان و گیاهان تیغ دار به این مهم دست یابد، با پیشرفت روز به روز انسان حصار و فنس های مختلفی با کیفیت ها و کارایی های مختلفی جایگزین روش های سنتی شد که از نظر هزینه، ماندگاری و همچنین سهولت نسبت گذشته بسیار به صرفه تر بودند، توری حصاری زنجیری نیز به عنوان یکی از انواع توری حصاری در بازار شناخته می شود که از آن برای مرز بندی، افزایش امنیت و… استفاده می شود.  یکی از دلایل اصلی نام گذاری این مدل از فنس به این نام این است که توری حصاری زنجیری تار و پود نداشته و به دلیل نوع بافت آن و لینک شدن سیم های تشکیل دهنده توری از عرض با نام توری زنجیری معروف شده است.

شاید بتوان توری حصاری زنجیری را یکی از مقاوم ترین محافظ هایی تصور نمود که از آن میتوان در حصار بندی استفاده نمود. این مدل از حصار سیم های تشکیل دهنده ای از جنس گالوانیزه گرم داشته که روکش روی بر روی آنها اضافه شده است که خاصیت ضد زنگ بودن را به آنها خواهد بخشید. طول این مدل از حصار از 5 متر تا 25 متر با توجه درخواست مشتریان قابل تغییر بوده و می توان در این ارتفاع ها توری حصاری زنجیری خود را خریداری نمایید.

یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های توری حصاری زنجیری استفاده از آن در حین ساخت ساختمان می باشد به نوعی که با قرار دادن آن بر روی بخشی از داربست از سقوط کارگران و مصالح به پایین جلوگیری می نماید.

هنوز نظری وجود ندارد اولین نفر باشید


وارد کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید

اطلاعات تماس

آدرس: تهران میدان آزادی

ایمیل: Hesasim@info.com

شماره تماس: 7464 0187 3535 645+