Skip to content

مزایای استفاده از حصار توری و فنس

مزایای استفاده از حصار توری یا فنس چیست؟

احتمالا با حصار توری یا فنس های فلزی در اطراف زمین های کشاورزی، خانه های ویلایی و… روبرو شده اید. حصار توری، یکی از پرکاربردترین حصارها برای ایجاد فضای محافظت شده و امن است. از مزایای حصار توری یا فنس می توان به ایجاد مرز زمین های کشاورزی، باغ، زمین های ورزشی و… اشاره کرد. در ادامه ویژگی های این محصول، مزایا و معایب استفاده از حصار توری، قیمت فنس و… را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

حصاری توری چیست؟

حصار توری یا فنس، یک حصار فلزی است که از بافته شدن سیم های فلزی به هم ساخته می شود. همانطور که از نام این حصار نیز مشخص است، یک حصار توری شکل و مشبک است که برای ایجاد حصار حفاظتی در اطراف خانه ها، زمین های ورزشی، زمین های کشاورزی و… استفاده می شود. امروزه در ساخت فنس های توری از مفتول سیاه، سیم های فولادی ضد زنگ با روکش گالوانیزه یا روکش پی وی سی استفاده می شود.

بررسی ویژگی های هر یک از مدل های حصار توری، می تواند در انتخاب بهترین مدل برای حصاربندی به ما کمک کند.

به طور کلی می توان گفت، حصار توری به سه دسته زیر تقسیم بندی می شود:

  • حصار توری با روکش گالوانیزه و یا فولاد ضد زنگ

این محصول، کیفیت بسیار بالایی دارد و طول عمر مفید آن را می توان بازه زمانی 50 سال تخمین زد. در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و برای مناطقی با آب و هوای شرجی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. وزن مناسب و انعطاف پذیری بالا، از دیگر مزایای حصار توری یا فنس با روکش گالوانیزه گرم است.

  • حصار توری با روکش pvc

 در ساخت این محصول، علاوه بر روکش گالوانیزه گرم، از یک لایه روکش pvc نیز استفاده می شود که دوام و کیفیت این حصار را دو برابر می کند. به طور کلی می توان گفت، کیفیت توری حصاری با روکش pvc، نسبت به فنس با روکش گالوانیزه گرم، بیشتر بوده و دوام بالاتری در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی دارد. علاوه بر این، زیبایی ظاهری حصار توری پی وی سی، نسبت به سایر حصارها بیشتر است و برای استفاده در محیط هایی مانند خانه های ویلایی، پارک ها، استادیوم و زمین های ورزشی، مناسب تر است.

  • حصار توری مفتول سیاه

مفتول سیاه که به مفتول پخته نیز معروف است، در ساخت حصارهای توری و فنس های توری کاربرد دارد. فنس مفتول سیاه، نسبت به فنس های گالوانیزه گرم و pvc، مقاومت کمتری در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. بنابراین اگر منطقه ای که برای حصار بندی در نظر گرفته شده، دارای آب و هوای مرطوب است، حصار توری گالوانیزه گرم و pvc، انتخاب مناسب تری است.

قیمت مناسب و تهیه آسان حصار توری مفتول سیاه، از دیگر مزایای حصار توری است.

استفاده از توری حصاری

مزیت استفاده از فنس

استفاده از فنس های توری برای مرزبندی و حصار کشی رایج است. از مهم ترین مزایای استفاده از حصار و فنس های توری، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای حصارکشی در خانه های ویلایی، زمین های کشاورزی، مزارع، زمین های ورزشی و … بسیار مناسب است.
  • در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و طول عمر بالایی دارد.
  • قیمت مناسبی دارد و نسبت به دیوار کشی، مقرون به صرفه تر است.
  • حصار توری، نسبت به سایر حصارکشی ها، ظاهر زیباتری دارد.

تهیه حصار توری با کیفیت بالا و قیمت مناسب، خواسته اکثر مشتریان است. برای تهیه حصار توری و انواع فنس با قیمت مناسب، می توانید به سایت حصار سیم مراجعه کنید. برند حصار سیم تولید کننده انواع سیم خاردار، انواع حصار و فنس، نرده های پیش ساخته و… است. حصار توری، یکی از بهترین محصولات این برند است که در مدل های فنس با روکش pvc، فنس مفتول گالوانیزه گرم و فنس مفتول سیاه و با مشخصات فنی مختلف، طبق خواسته مشتری تولید و عرضه می شود. محصولات حصار سیم دارای گارانتی محصول و پشتیبانی پس از فروش است و به شهرهای مختلف ایران، ارسال می شود.

معایب حصار توری

حصار توری باکیفیت، می تواند برای مدت طولانی تری، امنیت منطقه حصارکشی شده را تامین کند. ولی اگر در انتخاب جنس حصار توری، دقت کافی نداشته باشید، ممکن است عمر مفید حصار توری کاهش پیدا کند. از معایب حصار توری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایین بودن مقاومت حصار توری مفتول سیاه در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • قیمت بالای حصار توری با روکش pvc

برای انتخاب بهترین محصول، بهتر است ابتدا با مشاوران فروش انواع فنس و حصار تماس حاصل کرده و بعد از دریافت مشاوره تخصصی، نسبت به خرید انواع حصار اقدام کنید. با دریافت مشاوره می توانید با ویژگی های هر حصار، کاربرد هر فنس توری، قیمت هر محصول و… بیشتر آشنا شده و محصولی که متناسب با نیاز تان باشد را انتخاب کنید.

مزیت های استفاده از فنس یا توری حصاری

ویژگی های حصار توری

در ساخت حصار توری از مفتول گالوانیزه استفاده می شود. مفتول گالوانیزه را می توان در ضخامت های مختلف و با سایز چشمه های متفاوت تولید کرد؛ به طوری که مطابق با نیاز مشتری باشد.

از مهم ترین ویژگی های انواع حصار توری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل تولید در اندازه و ابعاد مختلف، متناسب با نیاز مشتری.
  • قابل تولید با روکش های مختلف مانند روکش pvc، روکش گالوانیزه گرم، روکش گالوانیزه سرد، مفتول سیاه و …
  • قابل نصب در اکثر محیط ها برای مرزبندی.
  • قیمت مناسب و تهیه آسان.

سوالات متداول

قیمت حصار توری بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت حصار توری بر اساس عوامل مختلفی مانند قطر و جنس مفتول، ارتفاع و سایز چشمه، برند سازنده،کیفیت، دوام حصار تولیدی و… تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و قیمت حصار توری، انواع فنس و سیم خاردار، می توانید با تلفن های موجود در سایت حصار سیم، تماس حاصل فرمایید.

بهترین نوع حصار توری کدام است؟

بهترین نوع حصار توری، فنس با روکش pvc است که برای همه مناطق با آب و هوای مختلف، مناسب است. برای محیط هایی با آب و هوای شرجی و مرطوب، حصار توری pvc، بهترین انتخاب است. در رتبه های بعدی، می توان حصار توری با روکش گالوانیزه گرم و مفتول سیاه را معرفی کرد.

ابعاد رول های حصار توری چقدر است؟

رول های حصار توری معمولا دارای طول 10 تا 15 متر و عرض 100 تا 400 سانتی متر هستند. این ابعاد می تواند متناسب با نیاز مشتری، تغییر کند.

هنوز نظری وجود ندارد اولین نفر باشید


وارد کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید

اطلاعات تماس

آدرس: تهران میدان آزادی

ایمیل: Hesasim@info.com

شماره تماس: 7464 0187 3535 645+