Skip to content

طریقه تمیز کردن فنس و سیم خاردار

امنیت و حفاظت دو مقوله بسیار مهم برای انسان ها به شمار می آید.  بنابراین  بیشتر افراد برای هرچه بیشتر شدن این امنیت علاوه بر دیوار کشی یا حصار اطراف منازل، ویلا، باغ، باغچه از وسایلی چون فنس، توری و سیم خاردار استفاده می کنند.

در نهایت این وسایل برای کارایی بیشتر و مصون ماندن از فرسایش نیاز به نگهداری و مراقبت دارند پس نیاز است برای تمیز کردن توری، تمیز کردن فنس یا تعمیر فنس اطلاعات درستی داشته باشیم تا به خوبی از این وسایل نگهداری کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا آخر این مقاله که توسط تیم پشتیبانی سایت شرکت حصار سیم تهیه شده است همراه باشید.

راهنمای نصب و اتصال سیم خاردار به فنس

 برای اینکه بخواهیم اطراف ملک خود اعم از هرگونه زمین کشاورزی، باغ یا باغچه را شخصی سازی نموده و امنیت آن را بیشتر کنیم، نیاز است از فنس کشی استفاده نماییم که این کار با روش های گوناگون و شکل های مختلف انجام پذیر است.

 در شرکت حصار سیم تمامی این وسایل به صورت بهترین شکل و با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

 در برخی موارد برای اینکه امنیت فنس کشی بیشتر شود می توان از سیم خاردار استفاده نموده و آن را به فنس متصل کرد با توجه به نوع شخصی سازی و امنیت آن مکان می توان از سیم خاردار های مختلفی استفاده نمود چرا که سیم خاردار ها نمونه های گوناگونی دارند.

نکاتی که باید در هنگام نصب و اتصال سیم خاردار به فنس رعایت شود

در نظر داشته داشته باشید رعایت موارد ایمنی یکی از مهم ‌ترین نکاتی است که باید در هنگام نصب و اتصال سیم خاردار به فنس رعایت شود. این نکات شامل:

  • به همراه داشتن عینک مخصوص
  • چکمه و دستکش مخصوص
  • پوشیدن لباس ایمنی

بعد از این موارد بررسی کنید به کدام قسمت و بخش های فنس باید سیم خاردار نصب کنید در نهایت نقشه آن را ترسیم کنید.

 در مرحله بعد نیاز است یک بست محکم بسازید این مرحله یکی از دشوارترین مراحل کار است. تمرکز کافی داشته باشید و شروع به نصب سیم خاردار کنید این کار را به سرعت و دقت انجام دهید سپس تا ارتفاع مشخص شده سیم خاردار را نصب کنید.

 انتخاب میله به انعطاف پذیری و مقاومت سیم خاردار بستگی دارد. دقت کنید، سیم خاردارهای کشی را می توانید تا جایی که سفت شوند بکشید البته این کار را خیلی محکم انجام ندهید زیرا امکان پارگی و آسیب وجود دارد.

نکات نصب سیم خاردار

راهنمای تمیز کردن فنس ها و سیم خاردار

برای اینکه بتوانیم عمر فنس را بیشتر کنیم باید به خوبی از این وسیله نگهداری و مراقبت نماییم. این مراقبت ها شامل تمیز کردن فنس، تعمیر فنس، و… .می باشد.

برای تمیز کردن فنس یا سیم خاردار، در ابتدا از دستکش مخصوص این کار که بسیار مقاوم و ضخیم است استفاده کنید، دقت کنید از یک نمونه استاندارد خریداری نمایید زیرا کف دستکش باید بسیار ضخیم باشد تا دست شما را از هرگونه آسیب احتمالی در امان نگه دارد.

برای تمیز کردن فنس یا سیم خاردار باید از قسمت بالای فنس که سیم خاردارهای ریزتری دارند شروع نموده و به وسیله سیم چین سیم ها را برش بزنید سپس سیم ها را درون یک جعبه (کارتن) بزرگ قرار دهید.

در صورتی که هنگام جداسازی به سیم خاردارهایی با حالت پیچشی برخورد کردید آنها را به قطعات ریزتر برش دهید تا علاوه بر قرارگیری آسان، هنگام شستشو نیز با مشکل رو به رو نشوید.

مراحل نگهداری توری و فنس

امروزه یکی از پرکاربرد ترین محصول در زمینه حصار کشی و شخصی سازی انواع مکان ها فنس ها و توری ها هستند. در صورتی که این دو از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد و به وسیله مصرف کنندگان به خوبی نگهداری شوند تا مدت های زیادی کاربرد دارد.

مراحل نگهداری توری و فنس عبارتند از:

  • استفاده از روغن های مخصوص جلا دهنده در جهت در امان نگه داشتن این محصولات از پوسیدگی و سایش.
  • شستشو و واکس زدن
  • استفاده از نمونه های مرغوب و با کیفیت

برای اینکه توری حصاری و فنس از اکسیده شدن (زنگ زدگی) در مقابل شرایط جوی در امان باشد استفاده از روغن جلا دهنده و روکش مناسب بسیار کمک کننده است. همچنین اگر از روکش مناسب استفاده شود، این محصول توسط برف و باران نیز دچار آسیب نخواهد شد.

اغلب شاخ و برگ هایی که بوسیله باد یا وجود حیوانات در میان فنس و توری باقی می ماند باعث آسیب و از بین رفتن زیبایی ظاهری آنها می شود بنابراین به طور دوره ای به وسیله واکس و روغن مخصوص توری حساری یا فنس را تمیز کنید.

مراحل نگهداری توری و فنس

مراحل تعمیرات کردن فنس و توری حصاری

 برای تعمیر فنس و توری حصاری نیاز است از افراد متخصص کمک بگیرید. در صورتی که به شخصه خواستید این کار را انجام دهید، باید تمامی مراحل با دقت انجام شود.

 در ابتدا سعی کنید فنس یا توری حصاری را به خوبی مورد بازدید قرار دهید، بخش هایی که آسیب دیده مشخص کنید و سپس این قسمت ها را اندازه گرفته و ضخامت فنس های ریلی را در نظر بگیرید. این کار به شما در هنگام خرید برای تعمیر فنس یا توری حصاری بسیار کمک می کند.

 برای اینکه ریل های آسیب دیده را جدا کنید ابتدا باید قسمت های سیمی را برش بزنید، این کار برای تعمیر توری حصاری نیز نیاز است در صورتی که آسیب دیدگی فنس و توری حصاری زیاد باشد، توصیه می شود به جای تعمیر این بخش ها تعویض شود.

مراحل روغن کاری بر روی فنس

 برای اینکه از فنس در مقابل شرایط جوی و زنگ زدگی نگهداری کنیم باید به صورت متوالی و دوره ای این فنس ها سرویس شود. این سرویس شامل روغن کاری بر روی فنس است در مرحله اول وسایل اضافی را از روی فنس ها جدا کنید سپس به وسیله روغن مخصوص و ابزار مخصوص به خوبی روغن را بر روی فنس آغشته کنید.

یکی دیگر از روش های مراقبت از فنس و توری، رنگ کاری این دو محصول است. برای رنگ کاری فنس و توری نیاز است شما مراحلی را طی کنید که شامل موارد زیر است:

  • برای این منظور شخص باید سطل مخصوص رنگ، قلموی رنگ، نوار رنگ، اسپری ضد زنگ و پلیش کننده سیم و رنگ مخصوص را به همراه داشته باشد.
  • در قدم بعدی باید تمامی وسایل اضافی اعم از بقایای پر و موی پرندگان، کیسه های نایلونی و… که در میان توری حصاری به جای مانده  برداشته شود.
  •  تمیز کردن گرد و خاک یا لکه های ایجاد شده از روی فنس و پایه آن
عملیات زیبا سازی فنس

عملیات زیبا سازی فنس

بیشتر مکان هایی که در آن از فنس کشی استفاده می شود را می توان با عملیات زیبا سازی جلوه زیباتری به آن مکان ها بخشید. برای این منظور استفاده از تخته و صفحات اسلت بسیار کاربردی است. جنس و متریال آنها می تواند از چوب آلومینیوم، پلی اتیلن، باشد البته تخته ها تنوع رنگی بسیار زیادی دارند و انتخاب را آسان تر می کنند. نصب این وسایل می تواند به شکل های مختلف اریب، عمودی یا افقی باشد.

سوالات متداول

 با چه روش هایی می توان عمر فنس و توری حصاری یا سیم خاردار را افزایش داد؟

با عملیاتی چون تعمیر، روغن کاری، رنگ کاری و شستشو میتوان عمر توری حصاری را افزایش داد.

بهترین راهکار برای جلوگیری از پوسیدگی و فرسایش فنس چیست؟

استفاده از فس های با کیفیت بالا و گالوانیزه و ضد زنگ در جهت افزایش عمر فنس ها بسبیار کاربرد دارد.

نحوه دریافت قیمت فنس و سیم خاردار در شرکت حصار سیم چگونه است؟

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت محصولات حصارسیم، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

هنوز نظری وجود ندارد اولین نفر باشید


وارد کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید

اطلاعات تماس

آدرس: تهران میدان آزادی

ایمیل: Hesasim@info.com

شماره تماس: 7464 0187 3535 645+