Skip to content

سیم خاردار حلقوی مسطح

خانه سیم خاردار حلقوی مسطح

سیم خاردار حلقوی مسطح

یکی از انواع تجهیزاتی که برای محافظت از اماکن و محیط های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد سیم خاردار می باشد. برای اماکنی که از سطح بالای امنیتی برخوردار هستند از سیم خاردار حلقه ای مسطح استفاده می شود. البته از سیم خاردار حلقه ای مسطح میتوان برای هر مکان و فضایی استفاده نمود ولی بیشترین کارایی آن در مراکز مهم امنیتی می باشد. اما چه چیز باعث شده تا سیم خاردار حلقه ای مسطح از سطح امنیتی بالایی برخوردار باشد؟

سیم خاردار حلقه ای مسطح به گونه ای طراحی شده است که به راحتی بتواند از ورود و خروج بیگانگان جلوگیری کند. احتمال اینکه انسان و یا حتی حیوانات بتوانند از این نوع سیم خاردار عبور کنند بسیار کم است و در آن گرفتار خواهند شد.

سیم خاردار حلقوی مسطح نوعی از سیم های خاردار است که معمولا از بافته شدن مفتول های فلزی با قطرهای مختلف در فواصل متفاوت ایجاد می شود. از این نوع سیم ها برای ایجاد حصار در یک منطقه خاص استفاده می شود. سیم خاردار حلقوی را در مرکز یا بالای توری حصاری به کار می برند تا باعث افزایش امنیت محیطی منطقه مورد نظر شود. سایت حصار سیم بهترین سایت ارائه کننده انواع سیم های خاردار حلقوی مسطح است که از کیفیت و قیمت فوق العاده ای بهره مند هستند.

سیم خاردار مسطح

ویژگی های سیم خاردار حلقوی مسطح

  • سیم خاردار حلقوی مسطح نوعی از انواع سیم های خاردار است که از آن برای ایجاد یک حریم امنیتی استفاده می شود.
  • سیم تیغ دار مسطح حلقوی دارای خاصیت فنری است. می توان این نوع سیم را با بست های دیگر تلفیق داد و باعث ایجاد ظاهری بسیار زیبا و شیک شد.
  • این نوع سیم دارای عملیات نصب متفاوت است به گونه ای که می توان آن را روی پایه های فلزی، فنس و گالوانیزه نیز نصب کرد.
  • انتخاب نوع سیم خاردار مورد استفاده برای محیط، با توجه به نوع مصرف و کارکرد آن متفاوت است. سیم خاردار دارای انواع مختلف است به همین دلیل در ابتدا باید با توجه به نوع هدف خود، سیم مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • سیم خاردار حلقوی دارای کاربردهای بسیار زیادی است. می توان این نوع سیم را با سایر لوازم امنیتی نیز مورد استفاده قرار داده و باعث افزایش کارایی عالی آن شد.
  • سیم خاردار تیغ دار حلقوی مسطح از سیم گالوانیزه ساخته شده است. این نوع سیم دارای تیغ های تبر مانند است که به خوبی عملیات حفاظتی را انجام می دهند. 

روش نصب سیم خاردار حلقوی مسطح

زمان نصب سیم خاردار حلقه ای مسطح کوتاه می باشد. طراحی سیم خاردار حلقه ای مسطح باعث شده تا بتوان آن را در مدت زمان کوتاهی و بدون دردسر خاصی راه اندازی نمود. مدت زمان نصب سیم خاردار، برای افرادی که محل پروژه خود را از یک مکان به مکان دیگری بطور مداوم تغییر میدهند بسیار مهم است. این افراد با تهیه و نصب سیم خاردار حلقه ای مسطح در زمان صرفه جویی زیادی خواهند کرد. سیم خاردار حلقوی مسطح بر روی زمین و همچنین ارتفاع قابل نصب است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. سیم خاردار حلقه ای مسطح از لحاظ قیمت کمی گرانتر از سایر سیم خاردارها می باشد. دوام، قدرت بالا و همچنین نصب آسان که به همگی در بالا نیز اشاره کردیم همگی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سیم خاردار حلقه ای مسطح هستند. سیم خاردار با توجه به نوع و کاربرد آن دارای روش نصب مختلف است. اگر به نوع کاربرد سیم خاردار توجه نشود باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری به حیوانات می شود. بهتر است قبل از نصب سیم خاردار حلقوی مسطح، محل مورد نظر را اندازه گیری کنید و سپس نحوه نصب آن را طراحی کنید. مکان هایی را که در آن ها از توری حصاری و سپس سیم خاردار استفاده می شود علامت گذاری کنید. استفاده از توری حصاری همراه با سیم خاردار باعث افزایش ایمنی آن می شود. در برخی موارد از سیم خاردار برای افزایش امنیت یک بخش خصوصی مانند باغ و دربرخی موارد نیز برای جلوگیری از ورود اشخاص بیگانه به محل مورد نظر مانند پادگان ها و مرز ها استفاده می شود. سیم خاردار حلقوی نسبت به سیم خاردار خطی بروز تر است و دارای کاربردهای فراوانی می باشد. این نوع سیم دارای دسته هایی است که از آن ها برای نصب سیم های حلقوی استفاده می شود. این نوع دسته ها روی پایه فنس یا بالای توری حصاری قرار می گیرند. در نصب این نوع سیم های خاردار از دو روش نظامی و دیپلمات استفاده می شود. شیوه دیپلمات، شیوه ای است که پایه هایی روی دیوار نصب می شوند و سپس سیم خاردار حلقوی روی آن نصب می گردد سپس با استفاده از چفت و بست محکم می شوند. این عمل بسیار ایمن است و از زیبایی عالی برخوردار است.
سیم خاردار مسطح

مزایای استفاده از سیم خاردار حلقوی مسطح

سیم خاردار حلقوی مسطح دارای مزایای فوق العاده ای است به گونه ای که آن را به یکی از بهترین سیم های حفاظتی تبدیل ساخته است. از مزایای استفاده از سیم خاردار حلقوی مسطح می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از سیم تیغ دار مسطح حلقوی برای افزایش ایمنی در یک منطقه خاص استفاده می شود.
  • این نوع سیم قابلیت نصب متفاوتی دارد و میتوان آن را روی پایه های مختلف از جنس های فلزی، گالوانیزه و غیره نصب کرد.
  • از سیم خاردار حلقوی مسطح برای افزایش ایمنی مناطق مختلف مانند املاک و اراضی، ساختمان ها و باغ ها استفاده می شود.
  • میتوان این نوع سیم را با بست های دیگر استفاده کرد و باعث افزایش زیبایی آن شد.
  • با استفاده از سیم تیغ دار مسطح حلقوی می توان مناطق حساس را از هم جدا نمود. علاوه بر این برای افزایش حفاظت فیزیکی از مناطق نظامی و افزایش ایمنی مکان های بسته مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در ساخت سیم خاردار حلقوی مسطح از آلیاژی استفاده شده است که در برابر آب و رطوبت هیچگونه واکنشی از خود نشان نمی دهد و تا سالها بدون هیچگونه زنگ زدگی باقی می ماند.

قیمت و خرید سیم خاردار حلقوی مسطح

قیمت و خرید سیم خاردار حلقوی مسطح با توجه به عوامل مختلف متفاوت است. این محصول با توجه به فاکتور هایی مانند نوع سیم مفتول مورد استفاده در تولید آن، وزن محصول و شکل آن متفاوت است. معمولا این نوع سیم به صورت کلافی خریداری می شود چرا که دارای قیمت خرید و فروش مناسب تری خواهد بود. سیم تیغ دار مسطح حلقوی دارای میزان خرید و فروش بالایی است و نسبت به انواع ابزارآلات حفاظتی و امنیتی دیگر دارای قیمت بسیار مناسب می باشد. با خرید این محصول می توانید ایمنی منطقه مورد نظر را به سادگی افزایش دهید. با مراجعه به حصار سیم می توانید سیم خاردار حلقوی مسطح مورد نظر خود را با اندازه ها و قطرهای مختلف در قیمت مناسب خریداری کنید و از کیفیت بالای آن بهره گیرید.

برای خرید این محصول لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.

هنوز نظری وجود ندارد اولین نفر باشید


وارد کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *